piątek, 17 lutego 2017

Baby Shower



Niedługo wybieram się na tzw. Baby Shower:P Ok, nie jestem wielką fanką tego typu zamerykanizowanych imprez, ale zostałam zaproszona przez dobrą przyjaciółkę, więc nie będę robić stypy i się wykręcać. Wszyscy zgodnie stwierdziliśmy, że nie będziemy kupować pluszaków i niepotrzebnych pierdół, tylko rzeczy, które na 100% będą potrzebne świeżo upieczonym rodzicom. Na liście są butelki, wyparzacze, monitory oddechu itp.
Mi przypadł zakup chyba najmniej  "atrakcyjnej" rzeczy, a mianowicie... laktatora:P Nie mam o tym zielonego pojęcia, więc będę wdzięczna za każdą pomoc w tym temacie. Przeczytałam artykuł na http://parentoo.pl/jaki-laktator/ i wydaje mi się, że jednak lepiej będzie kupić urządzenie elektroniczne, a nie ręczne. Co byście doradzili? (względnie taniego:P)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz